Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
MaM.cz
7.9.2012
Jaroslav Krupka
Konkurenční guerillový souboj mezi kosmetickými a kadeřnickými veletrhy Interbeauty Prague a World of Beauty & Spa skončil osobní potyčkou. Důvodem mohou být i dlouhodobé špatné vztahy mezi společnostmi, které mají tyto veletrhy na starosti. Interbeauty Prague totiž pořádá ve dnech 7. a 8. září společnost Incheba Praha na Výstavišti v pražských Holešovicích, World of Beauty & Spa v témže termínu společnost PVA Expo Praha - Letňany.
Organizátoři Interbeauty se rozhodli najmout si chodící nositele reklamy společnosti Bon Media (jde o službu zvanou walkingboard, tedy chodící reklamní plocha, při níž nosí lidé na zádech skutečně osvětlenou reklamní plochu rozměru menšího citylightu). Tito "chodci" se pak vydali na zastávku metra Letňany s rozsvícenými walkingboardy se sloganem: "Jste tu špatně. Interbeauty Prague je v Holešovicích". Podle zástupců Bon Media pak byli přímo v blízkosti metra napadeni.
"Zatím neznámí útočníci promotéry a mobilní CLV polili vodou tak, že došlo k značnému technickému poškození nejen nosičů, ale také mobilních telefonů samotných promotérů. Vzhledem ke způsobené škodě a úmyslu uškodit bylo napadení oznámeno na Policii ČR, včetně podání vysvětlení. Připravuje se trestní oznámení na neznámého pachatele," uvedla v tiskové zprávě společnost Bon Media.
"Přestože došlo k poškození nosičů a naši promotéři dopadli jak zmoklé slepice, bude promoakce pokračovat,“ uvádí její zástupce Martin Březina.
"Že došlo k fyzickému napadení promotérů s walkingboardy, je z našeho pohledu odsouzeníhodné. Vypátrání viníka či viníků je na Policii ČR a případné potrestání na soudech. Společnost Incheba Praha nebude spekulovat, kdo tyto promotéry napadl," uvedla k případu Markéta Holatová, tisková mluvčí Incheby Praha. Vyjádření PVA Expo se zatím M&M nepodařilo získat.
Přehled článků a zpráv
Marketing & Media [17.9.2012]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla
ceska-media.cz [8.9.2012]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE
MaM.cz [7.9.2012]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
Marketingové noviny [28.6.2012]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
Marketing & Media [26.6.2012]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce
Trend marketing [30.4.2012]
Chodicí citylight
Marketingové noviny [26.3.2012]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
Trend marketing [březen 2012]
Najměte si demonstranty
Marketing & Media [6.3.2012]
Bon Media a Kolečka na cestách
Marketingové noviny [31.1.2012]
Business for Breakfast snídá s BON Media_
Marketing & Media [19.12.2011]
Ikea si objednala pouliční happening
Ekonom [1.12.2011]
Pronájem lidí k reklamě
Profit [28.11.2011]
Pronajmout si můžete i člověka
Marketingové noviny [15.11.2011]
Pronájem lidí je skutečností_
Marketing & Media [14.11.2011]
Firma pronajímá lidi jako médium
Tn.cz [11.11.2011]
Projekt PronájemLidí.cz
E15 [29.9.2011]
Kotva nasazuje lví tvář