Kotva nasazuje lví tvář
Obchodní dům Kotva představuje novou image. Stávající logo od října doplní český dvouocasý lev.
Lev v tmavém obleku z dílny reklamní agentury Comtech a slogan „Tradiční český obchodní dům“ společně se stávajícím logem vytvoří novou image. Kotvy. „Dlouho jsme se zamýšleli nad ikonou, jejíž charakter a síla odpovídá tradici a značce OD Kotva. Nakonec se prosadila neústupnost a síla českého dvouocasého lva, který se tak stává tváří našeho obchodního domu,“ vysvětluje volbu marketingová ředitelka Markland Kotva Petra Kůlová.
Novou tvář Kotvy podpoří komunikační kampaň, která je podle slov Petry Kůlové cílena především na mladší zákazníky, ve kterých by měla vzbudit jejich hrdost na české hodnoty. Kampaň využije jak tradiční média (billboardy, megaboardy, CLV, lavičky, rámečky a další nosiče včetně využití samotné budovy obchodního domu), tak nová média, jako například pojízdný LCD panel, on-line aktivity s využitím nového webu OD Kotva a Facebooku. Kampaň bude doplněna i o PR aktivity a nákup inzertních ploch.
„Lvíčka chceme co nejvíce přiblížit lidem tak, aby se s ním brzy ztotožnili. Proto v krátké době vyzveme veřejnost, aby našla to pravé jméno, které bude vystihovat jeho příslušnost k našemu obchodnímu domu,“ prozrazuje další směr, kterým se kampaň bude ubírat Kůlová.
Na nové image kampani se podílí společně s agenturou Comtech také marketingová společnost BON Media a grafické studio Martiny Tóthové.
E15
29.9.2011
Přehled článků a zpráv
Marketing & Media [17.9.2012]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla
ceska-media.cz [8.9.2012]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE
MaM.cz [7.9.2012]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
Marketingové noviny [28.6.2012]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
Marketing & Media [26.6.2012]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce
Trend marketing [30.4.2012]
Chodicí citylight
Marketingové noviny [26.3.2012]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
Trend marketing [březen 2012]
Najměte si demonstranty
Marketing & Media [6.3.2012]
Bon Media a Kolečka na cestách
Marketingové noviny [31.1.2012]
Business for Breakfast snídá s BON Media_
Marketing & Media [19.12.2011]
Ikea si objednala pouliční happening
Ekonom [1.12.2011]
Pronájem lidí k reklamě
Profit [28.11.2011]
Pronajmout si můžete i člověka
Marketingové noviny [15.11.2011]
Pronájem lidí je skutečností_
Marketing & Media [14.11.2011]
Firma pronajímá lidi jako médium
Tn.cz [11.11.2011]
Projekt PronájemLidí.cz
E15 [29.9.2011]
Kotva nasazuje lví tvář