Pronajmout si můžete i člověka
Po první vlně hospodářské krize se objevilo na trhu mnoho volných a zajímavých lidí. A hledali dočasné i nárazové uplatnění. Zároveň se snižovaly marketingové rozpočty a u zadavatelů tak rostl zájem o alternativní, efektivní a hlavně dostupnější marketingové nástroje. V tomto období vznikla myšlenka projektu „Pronájem lidí“.
PronájemLidí.cz spojuje zábavu s reklamou. Umožňuje zapojení lidí do propagačních projektů. Člověk byl, je a vždy bude nejlepším nosičem sdělení inspirující ostatní. Navíc lidé dobře vědí, jak přesvědčit ostatní.
„Marketingový mainstream a klasická reklama se orientují především na prostor a kvantitu, čím zabírají více místa a čím je jich více, tím lépe. To pak způsobuje, že reklamu vidíte doslova na každém rohu. Pronájem lidí se zaměřujeme především na aspekt času, individuality a jedinečnosti. Akce jsou dočasné, zabírají často pouze minimum místa, jsou nečekané, a o to více pozornosti získávají,“ popisuje hlavní koncept PronájmLidí.cz kreativní jednatel BON Media Martin Březina.
PronájemLidí.cz dává lidem možnost využít své jedinečnosti a individuálních dovedností. Svým způsobem tak vstupuje na pole profesního uplatnění, zvláště v době hospodářské recese. Šíře záběru uplatnění je opravdu široká. Využívá se specifičnost každého v rámci běžného života – pejskař se pohybuje mezi ostáními pejskaři, maminka s kočárkem je nepřehlédnutelná kdekoliv a být vozíčkářem, přestává být hendikep. Jedinečnost projektu spočívá v realizaci na základě ideového záměru, který je vždy v souladu s preferovanými cíly klienta a v harmonii s výběrem vhodných lidí, místa, času a doby trvání. Otevírají se tím i nečekané možnosti pro potenciální klienty. „Za každou zakázkou stojí především nápad. Snažíme se každému klientovi poskytnout řešení, které optimálně zapadá do konceptu komunikačních aktivit, ale je zároveň výjimečný. Díky individualitě lidí nelze žádnou akci realizovat úplně stejně,“ doplňuje Martin Březina.
U příležitosti spuštění služby PronájemLidí.cz byl otevřen první oficiální showroom věnovaný praktické ukázce zapojení lidí do propagačních akcí. Byla zde tak ke zhlédnutí nejen živá expozice ‒ od živé výlohy, přes pohyblivý štendr, promotéry až po vystoupení DJ či praktickou ukázku pouličního happeningu. Součástí slavnostního odpoledne byla i živá reklamní vložka v režii herců Davida Suchařípy a Jiřího Kohouta. Byly také představeny novinky – mobilní prosvětlený reklamní board a reklamní LED technologie v podobě Cycloscreen.
Více informací: www.pronajemlidi.cz
Profit
28.11.2011
Přehled článků a zpráv
Marketing & Media [17.9.2012]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla
ceska-media.cz [8.9.2012]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE
MaM.cz [7.9.2012]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
Marketingové noviny [28.6.2012]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
Marketing & Media [26.6.2012]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce
Trend marketing [30.4.2012]
Chodicí citylight
Marketingové noviny [26.3.2012]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
Trend marketing [březen 2012]
Najměte si demonstranty
Marketing & Media [6.3.2012]
Bon Media a Kolečka na cestách
Marketingové noviny [31.1.2012]
Business for Breakfast snídá s BON Media_
Marketing & Media [19.12.2011]
Ikea si objednala pouliční happening
Ekonom [1.12.2011]
Pronájem lidí k reklamě
Profit [28.11.2011]
Pronajmout si můžete i člověka
Marketingové noviny [15.11.2011]
Pronájem lidí je skutečností_
Marketing & Media [14.11.2011]
Firma pronajímá lidi jako médium
Tn.cz [11.11.2011]
Projekt PronájemLidí.cz
E15 [29.9.2011]
Kotva nasazuje lví tvář