Pronajmout si můžete i člověka

 

Po první vlně hospodářské krize se objevilo na trhu mnoho volných a zajímavých lidí. A hledali dočasné i nárazové uplatnění. Zároveň se snižovaly marketingové rozpočty a u zadavatelů tak rostl zájem o alternativní, efektivní a hlavně dostupnější marketingové nástroje. V tomto období vznikla myšlenka projektu „Pronájem lidí“.

PronájemLidí.cz spojuje zábavu s reklamou. Umožňuje zapojení lidí do propagačních projektů. Člověk byl, je a vždy bude nejlepším nosičem sdělení inspirující ostatní. Navíc lidé dobře vědí, jak přesvědčit ostatní.

 

 „Marketingový mainstream a klasická reklama se orientují především na prostor a kvantitu, čím zabírají více místa a čím je jich více, tím lépe. To pak způsobuje, že reklamu vidíte doslova na každém rohu. Pronájem lidí se zaměřujeme především na aspekt času, individuality a jedinečnosti. Akce jsou dočasné, zabírají často pouze minimum místa, jsou nečekané, a o to více pozornosti získávají,“ popisuje hlavní koncept PronájmLidí.cz kreativní jednatel BON Media Martin Březina.

 

PronájemLidí.cz dává lidem možnost využít své jedinečnosti a individuálních dovedností. Svým způsobem tak vstupuje na pole profesního uplatnění, zvláště v době hospodářské recese. Šíře záběru uplatnění je opravdu široká. Využívá se specifičnost každého v rámci běžného života – pejskař se pohybuje mezi ostáními pejskaři, maminka s kočárkem je nepřehlédnutelná kdekoliv a být vozíčkářem, přestává být hendikep. Jedinečnost projektu spočívá v realizaci na základě ideového záměru, který je vždy v souladu s preferovanými cíly klienta a v harmonii s výběrem vhodných lidí, místa, času a doby trvání. Otevírají se tím i nečekané možnosti pro potenciální klienty. „Za každou zakázkou stojí především nápad. Snažíme se každému klientovi poskytnout řešení, které optimálně zapadá do konceptu komunikačních aktivit, ale je zároveň výjimečný. Díky individualitě lidí nelze žádnou akci realizovat úplně stejně,“ doplňuje Martin Březina.

 

U příležitosti spuštění služby PronájemLidí.cz byl otevřen první oficiální showroom věnovaný praktické ukázce zapojení lidí do propagačních akcí. Byla zde tak ke zhlédnutí nejen živá expozice ‒ od živé výlohy, přes pohyblivý štendr, promotéry až po vystoupení DJ či praktickou ukázku pouličního happeningu. Součástí slavnostního odpoledne byla i živá reklamní vložka v režii herců Davida Suchařípy a Jiřího Kohouta. Byly také představeny novinky – mobilní prosvětlený reklamní board a reklamní LED technologie v podobě Cycloscreen.

 

Více informací: www.pronajemlidi.cz

 

Profit 

28.11.2011

Přehled článků a zpráv

 

 

Marketing & Media [17.9.2012]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

 

ceska-media.cz  [8.9.2012]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

 

MaM.cz [7.9.2012]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

 

Marketingové noviny [28.6.2012]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

 

Marketing & Media [26.6.2012]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

 

Trend marketing [30.4.2012]
Chodicí citylight

 

Marketingové noviny  [26.3.2012]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

 

Trend marketing [březen 2012]
Najměte si demonstranty

 

Marketing & Media [6.3.2012]
Bon Media a Kolečka na cestách

 

Marketingové noviny [31.1.2012]
Business for Breakfast snídá s BON Media_

 

Marketing & Media [19.12.2011]
Ikea si objednala pouliční happening

 

Ekonom [1.12.2011]
Pronájem lidí k reklamě

 

Profit [28.11.2011]
Pronajmout si můžete i člověka

 

Marketingové noviny [15.11.2011]
Pronájem lidí je skutečností_

 

Marketing & Media [14.11.2011]
Firma pronajímá lidi jako médium

 

Tn.cz [11.11.2011]
Projekt PronájemLidí.cz

 

E15 [29.9.2011]
Kotva nasazuje lví tvář