Tiskové setkání k uvedení modního klubu na trh

Výchozí situace
Na vysocekonkurenční on-line trh vstupuje nový módní klub Stilago zastupující více než 500 italských a světových módních značek. 

Cíl komunikace
Přáním klienta je uspořádat méně formální setkání s novináři z oblasti módy a lifestyle. Smyslem setkání není pouze samotná prezentace on-line módního klubu, ale také osvětlení fungování, smyslu a výhod nákupních klubů.

Cílové skupiny
Primární cílovou skupinou jsou především novináři z oblasti společenských a lifestyle médií – tisková i on-line media. Sekundární cílovou skupinou jsou čtenáři a uživatelé služeb.

Kreativní řešení tiskového setkání
Po konzultaci s klientem bylo rozhodnuto o realizaci tzv. kulatého stolu v italském stylu, který tak pomůže profilovat nejen značku, ale i širokou nabídku on-line klubu. Vzhledem ke končícímu roku a s tím spojeného období svátků, zvýšené koncentrace konkurenčních akcí, večírků a tiskových konferencí bylo zvoleno netradiční oslovení novinářů – osobní pozvání klíčových novinářek v podání italského krasavce, který novinářce předává rudou růži, ručně psanou pozvánku a tematické CD „Italy & Beauty and Fashion Attitude“. Samotné tiskové setkání probíhá v historickém sklepení typické italské restaurace v centru Prahy. Akci doplňuje ochutnávka pravých italských dezertů. Po skončení akce obdrží každý z účastníků ručně vyráběný dárkový balíček obsahující italské domácí těstoviny a panenský olivový olej. Jako poděkování za účast je zaslán všem vlastní osobní kód umožňující vyzkoušet on-line nákup na módním klubu Stilago.cz.

Výsledek kampaně
Většina pozvaných novinářek pozitivně komentovala netradiční pozvání na tiskové setkání. Akce samotné se zúčastnilo dvacet očekávaných novinářů. Účastníci byly proaktivní a došlo k diskuzi, která ještě více osvětlila smysl a fungování zmíněného módního klubu. Po akci byla navázaná spolupráce s některými redakcemi a v současné době dochází k postupnému generování publicity. Zahraniční zástupce společnosti byl spokojen s úrovní akce a nyní uvažuje o využití stejného konceptu i v dalších státech působnosti.