ELIXIRMAN: SLOGAN A MASKOT

 

Výchozí situace
Na český trh vstupuje nový přírodní doplněk stravy pro muže na podporu erekce – Elixirman. Ke stávajícímu logu klient poptává slogan, ale také „postavičku“, která bude doprovázet připravovanou zaváděcí reklamní kampaň. BON Media byla přizvána jako dodavatel služeb v oblasti kreativity a animace.

Cíle
Vypracování sloganu, který by nejen odlišoval výrobek v hyperkonkurenčním prostředí výživových doplňků na českém trhu, ale zároveň vyjadřoval hlavní aspekty – zdraví, erekce, podpora mužského sebevědomí a postavení ve společnosti jako alfa samce.

V případě maskota byla představa superhrdiny, ve kterém se najde většina aktivních mužů ve středním věku a zároveň bude odpovídat kresleným hrdinům.

Kreativní řešení sloganu 
V případě sloganu klient vybíral z celkem deseti návrhů. Ve finále si zvolil jednoduchý a výstižný slogan, který doprovází logo produktu „Elixirman – ZDRAVÝ POSTOJ!

Grafické ztvárnění maskota
Na základě zadání byly vypracovány skici ve verzích cartoon a komiks. Klient se našel více v cartoon ztvárnění postavy, která byla následně vypracována z perokresby do ostré verze, a to jak v černobílé tak i kolorované verzi. Na základě základního zpracování probíhá animace postav v dalším rozpracování. Finální figurou je superhrdina s výrazným „E“ na hrudi a s rysy muže 40+.