Kotva voní cukrovím

03. 12. 2012

Advent je tu a s ním i oslavy tradičních českých Vánoc v obchodním domě Kotva. Tentokrát také s výzvou pro všechny, kteří pečou vánoční cukroví. Od pondělí 10. prosince až do úterý 18. prosince mohou lidé přinést své vzorky cukroví. Nejlepší účastníci získají zajímavé ceny od partnerů akce.


V průběhu adventních dní je plánován pestrý program s betlémem a živými zvířátky, pravidelná vystoupení pěveckých sborů a také vánoční dílny s ukázkou českých tradic, jako je lití olova. Ve středu 5. prosince 2012 přijde také Mikuláš s čertem, kteří budou součástí slavnostního mikulášského odpoledne dětského koutku Kulíškov ve třetím podlaží obchodního domu.  

 

„Již po třetí jsme pro klienty obchodního domu přichystalioblíbenouakci,kdy za své nákupy v rámci OD Kotva mohou od 7. prosince získat zdarma čokoládové kolekce, vánočky nebo kapra na vánoční stůl,“ dodává Petra Kůlová, marketingová ředitelka OD Kotva.

 

Novinkou je akce „Dejte nám ochutnat své cukroví“, kterou OD Kotva pořádá ve spolupráci s časopisem Apetit a dalšími partnery, kteří mají své prodejny v obchodním domě. Od pondělí 10. prosince, lidé mohou přinést vzorky cukroví – vanilkové rohlíčky a linecké cukroví, které bude hodnotit odborná porota z řad partnerů akce a obchodního domu Kotva. Tři nejlépe hodnocené vzorky budou odměněny nákupními poukazy do OD Kotva a dalšími cenami, jako například předplatné časopisu Apetit, kuchařky, sluchátka Sony, atd. Předání cen výhercům proběhne v pátek 21. prosince od 16.30 h v OD Kotva.

 

Před OD Kotva bude také možnost zakoupitkapry (v období od 20. prosince do 22. prosince 2012).

 

Věříme, že letošní adventní dny budou v klidu a pohodě minimálně tak, jako u nás v obchodním domě Kotva.

 

 

 

Více informací o akcích a pravidlech naleznete:  www.od-kotva.cz

                                                                                           www.facebook.com/odkotva                        

 

 

 Tiskový kontakt:             

 Petra Kůlová                                                    Martin Březina                                                                                                pkulova@markland.cz                                 martin.brezina@bonmedia.cz
 tel.: 221 803 226                                             tel.: 606 606 989

 

 

Novinky

S.O.S. dětské vesničky [ 01.10.2015 ]
BON Media pro S.O.S. dětské vesničky

OC Park Hostivař [ 01.07.2015 ]
OC Park Hostivař s BON Media

EFDD / Svobodní [ 24.04.2015 ]
EP přehodnocuje směrnice o biopalivech

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

BON Media & PronajemLidi.cz [ 23.12.2014 ]
Přejeme krásné Vánoce a úspěšný rok 2015

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Reebok [ 01.09.2014 ]
Reebok Czech Beast Challenge

Stilago [ 10.08.2014 ]
Stilago v metru

[ 28.07.2014 ]
Světový den hepatitidy

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

Fakeer [ 17.03.2014 ]
Miss Academia s Fakeerem

Club Hotel Daliborka [ 20.02.2014 ]
Club Hotel Daliborka

7. obchodní [ 03.02.2014 ]
OD Labe s tržnicí

U Kids [ 14.01.2014 ]
Dětský butik U Kids

Leda [ 10.12.2013 ]
Uvedení erotické trilogie

Bayer [ 16.11.2013 ]
Ekologie v objektivu zná vítěze

Fakeer [ 18.10.2013 ]
Fakeer je pokřtěn

Tiskové zprávy

Napsali o nás

Stilago [ 18.03.2015 ]
Přijďte si pro svou dávku módy

[ 01.02.2015 ]
Fakeer je partnerem projektu Český Craftcon

Stilago [ 14.11.2014 ]
Stilago slaví 4. roky

Spark Rock [ 06.10.2014 ]
Spark & Fakker na chopper bike

Sdružení pacientů s plicní hypertenzí [ 05.05.2014 ]
Světový den plicní hypertenze

Fakeer s.r.o. [ 29.04.2014 ]
Fakeer volbou spotřebitelů 2014

[ 03.05.2013 ]
Promo pro Bleskmobil

Marketing & Media [ 18.02.2013 ]
Nepolévejte ostatní, ale rozdávejte květiny.

Mediaguru [ 16.11.2012 ]
Netradiční promotion a guerilla marketing

Marketing & Media [ 17.09.2012 ]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

ceska-media.cz [ 08.09.2012 ]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

MaM.cz [ 07.09.2012 ]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

Marketingové noviny [ 28.06.2012 ]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

Marketing & Media [ 26.06.2012 ]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

Trend marketing [ 30.04.2012 ]
Chodicí citylight

Marketing & Media [ 26.03.2012 ]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

Trend marketing [ 15.03.2012 ]
Najměte si demonstranty

Marketing & Media [ 06.03.2012 ]
BON Media a Kolečka na cestách

Marketingové noviny [ 31.01.2012 ]
Business for Breakfast snídá s BON Media

Marketing & Media [ 19.12.2011 ]
Ikea si objednala pouliční happening