Pronájem lidí je skutečností
aneb kam nemůže reklama, může člověk
(Praha, 11. listopadu 2011) Projekt PronájemLidí.cz z produkce společnosti BON Media spojuje zábavu s reklamou. Umožňuje zapojení lidí do marketingových projektů. Člověk byl, je a vždy bude nejlepším nosičem sdělení inspirující ostatní. Navíc lidé dobře vědí, jak přesvědčit ostatní.
„Marketingový mainstream a klasická reklama se orientují především na prostor a kvantitu, čím zabírají více místa a čím je jich více, tím lépe. To pak způsobuje, že reklamu vidíte doslova na každém rohu. Pronájem lidí se zaměřujeme především na aspekt času, individuality a jedinečnosti. Akce jsou dočasné, zabírají často pouze minimum místa, jsou nečekané, a o to více pozornosti získávají,“ popisuje hlavní koncept PronájmLidí.cz kreativní jednatel BON Media Martin Březina.
Jedinečnost projektu spočívá v realizaci na základě ideového záměru, který je vždy v souladu s preferovanými cíly klienta a v harmonii s výběrem vhodných lidí, místa, času a doby trvání. Nedílnou součástí je dokumentační profesionální foto i audiovizuální záznam. Služba je určena nejen konečným zadavatelům, ale také komunikačním agenturám, jako součást komplexních reklamních kampaní pro klienty.
PronájemLidí.cz dává lidem možnost využít své jedinečnosti a individuálních dovedností. Svým způsobem tak vstupuje na pole profesního uplatnění, zvláště v době hospodářské recese. Šíře záběru uplatnění je opravdu široká. Využívá se specifičnost každého v rámci běžného života – pejskař se pohybuje mezi ostáními pejskaři, maminka s kočárkem je nepřehlédnutelná kdekoliv a být vozíčkářem, přestává být hendikep.
Otevírají se tak tím i nečekané možnosti pro potenciální klienty. „Za každou zakázkou stojí především nápad. Snažíme se tak každému klientovi poskytnout řešení, které optimálně zapadá do konceptu komunikačních aktivit, ale je zároveň výjimečný. Díky individualitě lidí tak nelze žádnou akci realizovat úplně stejně,“ doplňuje Martin Březina.
U příležitosti spuštění služby PronájemLidí.cz byl otevřen první oficiální showroom věnovaný praktické ukázce zapojení lidí do propagačních akcí. Byla zde tak ke zhlédnutí nejen živá expozice ‒ od živé výlohy, přes pohyblivý štendr, promotéry až po vystoupení DJ či praktická ukázka pouličního happeningu. Součástí slavnostního odpoledne byla i živá reklamní vložka v režii herců Davida Suchařípy a Jiřího Kohouta. Byly také představeny novinky – mobilní prosvětlený billboard a LED technologie v podobě cycloscreen.
V rámci showroomu PronájemLidí.cz se mimo jiné představuje:
Mobilní billboard
Jde o „dvousložkové médium” – kombinaci citylightu a promotéra – které spolehlivě dopraví reklamu přímo mezi lidi a díky atraktivnímu provedení, možnostem přizpůsobení kampaně individuálním požadavkům klienta a lidské interakci výrazně zvyšuje efektivnost oslovení cílové skupiny. Základem konceptu je reklamní panel se dvěma plochami – velkou na zádech a menší, viditelnou zepředu (nad hlavou promotéra), které navíc využívají technologii podsvícení prostřednictvím LED diod, což zajistí dokonale rovnoměrné podsvícení s vysokým jasem. Mobilní billboard je tak jedinečný koncept venkovní reklamy.
Cycloscreen
Cycloscreen je první pohyblivá a světelná reklama na kolech na světě. Využívá čtyř plochy kol bicyklu, ideálně za soumraku nebo úsvitu. Je vhodná pro firmy, kulturní akce, koncerty, fotbalová utkání. Díky novým LED technologiím bude přesně na očích cílových zákazníků a dostane se tam, kam se nemůže ostatní venkovní reklama. Na běžných kolech tak lze přehrávat animovaná loga, slogany a reklamní spoty a jiné BTL sdělení.
Kolečka na cestách
Prostřednictvím projektu PronájemLidí.cz spolupracuje společnost BON Media s Kolečky na cestách. Cestou je uplatnění vozíčkářů na reklamních aktivitách. Kolečka na cestách se zabývají zachováváním a zlepšováním zdravotního, zejména psychického stavu a sociálního postavení občanů imobilních po poranění míchy, dodáním odvahy k dosažení jejich kvalitního, nezávislého, aktivního života, rovnosti práv, možností a příležitostí ve společnosti prostřednictvím cestování, poznáváním cizích kultur a zvyklostí.
Přehled tiskových zpráv
OD Kotva [18.10.2012]
INCHEBA [7.9.2012]
OD Kotva [27.8.2012]
BAYER [27.6.2012]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
OD Kotva [21.6.2012]
Obchodní dům Kotva: více než nákupní prostor
BON Media [9.6.2012]
Agentura BON Media podpořila základní školu
OD Kotva [1.6.2012]
Kotvu slaňovali záchranáři
OD Kotva [28.5.2012]
Dětský den plný zážitků
OD Kotva [24.4.2012]
První máj aneb za hubičku dárek s OD Kotva
BON Media, s.r.o. [20.03.2012]
Walkingboard je partnerem veletrhu Reklama 2012
Business for Breakfast [9.3.2012]
Aktuálně: BUSINESS FOR BREAKFAST aneb základ zdravého obchodu
BON Media, s.r.o. [06.03.2012]
BON Media a Kolečka na cestách jedou společně
OD Kotva [28.2.2012]
8. března patří Kotva ženám
Stilago.cz [23.2.2012]
Módní on-line klub Stilago slaví rok
Business for Breakfast [26.1.2012]
Business for Breakfast snídá s BON Media
OD Kotva [24.11.2011]
U nás vládne Ježíšek
BON Media, s.r.o. [11.11.2011]
Pronájem Lidí je skutečností
OD Kotva [29.09.2011]
Se lví silou
Bayer s.r.o. [15.09.2011]
Veřejné zdraví začíná kojením
OD Kotva [21.07.2011]
Kotva spolupracuje s agregátorem hromadných slev
OD Kotva [07.06.2011]
Léto na skútru s OD Kotva
OD Kotva [27.05.2011]
Naplněný dětský den
Porsche design [19.05.2011]
Porsche design vstupuje do České republiky
OD Kotva [29.04.2011]
Obchodní dům Kotva posiluje marketing
OD Kotva [28.04.2011]
První máj u nás kvete láskou
OD Kotva [08.04.2011]
České velikonoce v OD Kotva
Stilago.cz [20.01.2011]
Módní klub s tváří
Stilago.cz [16.11.2010]
Exklusivní světové značky na dosah
OD Kotva [27.10.2010]
Kotva se Vám znovu otevírá