Promo a hostesing

O čem to je…

Osobní komunikaci nic nenahradí. Tak, jak je pro přímý prodej důležitý výběr prodavače/ky, tak pečlivě přistupujeme k výběru promotérů a hostesek, kteří jsou proškoleni dle požadavků klienta k prezentaci společnosti nebo jejích produktů.

Kroky realizace…

1. Seznámení s projektem klíčové je pochopení sdělení, které si má ze setkání s promotérem/hosteskou každý odnést.
2. Výběr nebo nábor systematický výběr aktérů realizace, a to včetně koordinátora.
3. Proškolení a seznámení s projektem základ úspěšné realizace je ve znalostech a povědomí účastníků.
4. Realizace naplňování samotné spolupráce na základě klientem odsouhlaseného scénáře.
5. Vyhodnocení spolupráce pokud známe cíle, umíme vyhodnotit samotnou realizaci.

Výstupy...

Hostesky a promotéři se stávají reprezentanty klienta a jeho produktů tak, jako kdyby byly součástí společnosti a značky. Součástí prezentace jsou také výstupy o realizaci dle přání klienta – foto, video, postřehy a vyhodnocení.