Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
S originálním přístupem k outdoor reklamě a promoakcím přichází agentura BON Media. Na veletrhu Reklama – Polygraf 2012 oficiálně představila produkt Walkingboard, který kombinuje účinnost reklamní plochy a proaktivitu promotérů.
Základem této netradiční reklamní plochy je promotér, který nosí prosvětlený panel s reklamními plochami - velkou na zádech a menší, nad hlavou promotéra, viditelnou při čelním pohledu. Jde o unikátní kombinaci citylightu a člověka, jejichž vzájemné spojení vytváří neotřelý a efektivnější reklamní nosič.
„Walkingboard je odpovědí na poptávku zadavatelů, kteří stále hledají nové cesty pro umístění propagačního sdělení. Je také alternativou k ubývajícím reklamním nosičům v centru měst. Jde o médium v pohybu, které si umí najít cestu i tam, kde ostatní nosiče není možné využít nebo velice omezeně. Promotéři dávají Walkingboardu další rozměr a zvyšují tak jeho účinnost,“ uvádí Martin Březina, kreativní ředitel agentury BON Media, která tento produkt zastupuje v České republice.
Walking Board využívá technologii prosvícených panelů prostřednictvím LED diod, což vytváří dokonale rovnoměrné podsvícení s vysokým jasem. Díky jedinečnému spojení pohybujícího se promotéra s reklamní plochou lze působit takřka na více lidských smyslů. Promotér s osvětlenou reklamní plochou může oslovovat, vyvolávat, podávat informace, poskytovat letáčky, vzorky, ochutnávky, navigovat k provozovně a mnoho dalšího… Prostřednictvím Walkingboardu probíhá prvotní oslovení. Pokud si kolemjdoucí vezmou od promotéra nabízený leták nebo vzorek, jsou rozhodnutí přijímat další informace. Promotér také může zajišťovat zpětnou vazbu, přičemž získaná data lze ihned zpracovat a vyhodnotit.
Marketingové noviny
26.3.2012
Přehled článků a zpráv
Marketing & Media [17.9.2012]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla
ceska-media.cz [8.9.2012]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE
MaM.cz [7.9.2012]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
Marketingové noviny [28.6.2012]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
Marketing & Media [26.6.2012]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce
Trend marketing [30.4.2012]
Chodicí citylight
Marketingové noviny [26.3.2012]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
Trend marketing [březen 2012]
Najměte si demonstranty
Marketing & Media [6.3.2012]
Bon Media a Kolečka na cestách
Marketingové noviny [31.1.2012]
Business for Breakfast snídá s BON Media_
Marketing & Media [19.12.2011]
Ikea si objednala pouliční happening
Ekonom [1.12.2011]
Pronájem lidí k reklamě
Profit [28.11.2011]
Pronajmout si můžete i člověka
Marketingové noviny [15.11.2011]
Pronájem lidí je skutečností_
Marketing & Media [14.11.2011]
Firma pronajímá lidi jako médium
Tn.cz [11.11.2011]
Projekt PronájemLidí.cz
E15 [29.9.2011]
Kotva nasazuje lví tvář