Projekt PronájemLidí.cz
Zajímavý cíl si dal nový webový projekt nazvaný Pronájemlidí.cz, který chce ještě lépe zapojit lidi do propagačních akcí. Na rozdíl od klasické reklamy, která se orientuje na množství, tato novinka zohledňuje individualitu.
"Klasická reklama se orientuje především na prostor a kvantitu. Čím zabírá více místa a čím je jí více, tím lépe. Reklamu vidíte doslova na každém rohu," uvedl Martin Březina, jednatel společnosti BON Media.
Základem projektu s názvem Pronájem lidí je podle jeho slov individualita, jedinečnost, ale také důraz na čas. Akce v rámci projektu budou dočasné a nečekané. "Proti klasické reklamě si vyžádají více pozornosti," tvrdí Březina.
Cíl každé akce v rámci projektu si stanoví klient. Důležitý bude následně výběr vhodných "lidí k pronájmu", místa i doby konání. Hlavním nosičem sdělení v tomto případě nebudou klasické formy reklamy, jako je plakát, ale lidé.
Fantazii se v tomto smyslu meze nekladou, podle Řeháka se může jednat o simulované demonstrace, hudební vystoupení nebo akce jednotlivce. Vše záleží pouze na tom, co si od akce klient slibuje.
"Za každou zakázkou stojí především nápad. Snažíme se každému klientovi poskytnout řešení, které optimálně zapadá do konceptu komunikačních aktivit, ale je zároveň výjimečné. Díky individualitě lidí nelze žádnou akci realizovat úplně stejně," doplnil Březina.
Společnost u příležitosti spuštění služby PronájemLidí.cz otevřela také oficiální showroom, kde jsou k vidění ukázky toho, jak lze lidi do propagačních akcí zapojit. Dokazuje to například živá expozice, vystoupení DJ nebo ukázka pouličního happeningu.
Tn.cz
11.11.2011
Přehled článků a zpráv
Marketing & Media [17.9.2012]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla
ceska-media.cz [8.9.2012]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE
MaM.cz [7.9.2012]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou
Marketingové noviny [28.6.2012]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze
Marketing & Media [26.6.2012]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce
Trend marketing [30.4.2012]
Chodicí citylight
Marketingové noviny [26.3.2012]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním
Trend marketing [březen 2012]
Najměte si demonstranty
Marketing & Media [6.3.2012]
Bon Media a Kolečka na cestách
Marketingové noviny [31.1.2012]
Business for Breakfast snídá s BON Media_
Marketing & Media [19.12.2011]
Ikea si objednala pouliční happening
Ekonom [1.12.2011]
Pronájem lidí k reklamě
Profit [28.11.2011]
Pronajmout si můžete i člověka
Marketingové noviny [15.11.2011]
Pronájem lidí je skutečností_
Marketing & Media [14.11.2011]
Firma pronajímá lidi jako médium
Tn.cz [11.11.2011]
Projekt PronájemLidí.cz
E15 [29.9.2011]
Kotva nasazuje lví tvář