Firma pronajímá lidi jako médium

Cyklista jede na bicyklu, který má plochy svých kol uzpůsobeny tak, že se na nich při pohybu objevuje svítící dynamické logo - například puma ve skoku. Nevidomý jde po ulici s vodícím psem nesoucím na plecích reklamu. Anebo potkáte „mobilní billboard“, tedy promotéra s reklamním panelem nasvíceným LED diodami. Tak vypadají některé „reklamní nosiče“ projektu PronájemLidí. cz, který minulý týden představila v Praze agentura Bon Media. 


„Zaměřujeme se na menší a středně velké klienty. Projekt PronájemLidí.cz vznikl jako nízkonákladová marketingová alternativa, při jejímž vzniku jsme se hodně inspirovali v zahraničí. Jeho výhodou je to, že využíváme specifičnosti lidí v rámci jejich běžného života -pejskař se pohybuje mezi jinými pejskaři, cyklista mezi cyklisty a podobně,“ uvedl Martin Březina, jednatel a kreativec agentury Bon Media. 
Agentura najímá nejrůznější lidi, kteří se pohybují na veřejnosti (pouliční umělce, ale třeba i vozíčkáře, matky s kočárky apod.) a za pomoci různých technologií z nich vytváří reklamní médium. Jedním z prvních klientů využívajících tuto službu se stal podle Březiny například pražský Obchodní dům Kotva, pro nějž Bon Media realizuje netradiční promoční akce. * 

Foto popis| Mobilní billboard, který nadto nabízí lidem kávu. Nebo cyklista, jemuž díky LED technologiím běhá za jízdy po drátech kola svítící logo. Tak vypadají některé reklamní nosiče nového projektu Pronájem lidí. 

 

 

Marketing & Media

14.11.2011

autor: Jaroslav Krupka

 

Přehled článků a zpráv

 

 

Marketing & Media [17.9.2012]
Polití vodou nebyla nevinná guerilla

 

ceska-media.cz  [8.9.2012]
TISKOVÁ ZPRÁVA: NEKALÉ NAPADENÍ REKLAMNÍ AKCE

 

MaM.cz [7.9.2012]
Přetahovaná mezi veletrhy skončila politím vodou

 

Marketingové noviny [28.6.2012]
Nadživotní model srdce na Hlavním nádraží v Praze

 

Marketing & Media [26.6.2012]
Na Hlavním nádraží v Praze vyroste obří srdce

 

Trend marketing [30.4.2012]
Chodicí citylight

 

Marketingové noviny  [26.3.2012]
Walkingboard je nový přístup k outdoor kampaním

 

Trend marketing [březen 2012]
Najměte si demonstranty

 

Marketing & Media [6.3.2012]
Bon Media a Kolečka na cestách

 

Marketingové noviny [31.1.2012]
Business for Breakfast snídá s BON Media_

 

Marketing & Media [19.12.2011]
Ikea si objednala pouliční happening

 

Ekonom [1.12.2011]
Pronájem lidí k reklamě

 

Profit [28.11.2011]
Pronajmout si můžete i člověka

 

Marketingové noviny [15.11.2011]
Pronájem lidí je skutečností_

 

Marketing & Media [14.11.2011]
Firma pronajímá lidi jako médium

 

Tn.cz [11.11.2011]
Projekt PronájemLidí.cz

 

E15 [29.9.2011]
Kotva nasazuje lví tvář